FREEDOM TRADING ANDA BERMULA DI SINI


UPDATE


Tinggal 28 unit


lagi

Sifu Robot Bank - ALFISAL BIN SALAMAT

Saya ALFISAL BIN SALAMAT akan membantu anda menjana profit dan seterusnya income yang KONSISTEN dalam FOREX Trading



Saya ialah seorang trader sepenuh masa (Full Time Trader – FTT). Saya memulakan perniagaan Online Forex Trading sejak tahun 2007 yang mana ketika itu saya menetap dan berkerja di Singapura sebagai seorang Engineer. Saya memulakan perniagaan Online Trading Forex bukan kerana faktor duit semata-mata akan tetapi atas faktor minat yang sangat mendalam untuk mempelajari dunia Forex trading. Impian saya untuk menjadi trader sepenuh masa (FTT) akhirnya tercapai pada 2010. Saya berhenti berkerja di Singapura walaupun di offer dengan kenaikan gaji yang lumayan dan pulang ke Malaysia untuk memulakan hidup baru saya sebagai seorang Forex trader.

Banyak pengalaman yang saya sudah tempuhi sepanjang perjalanan karier saya sebagai seorang Forex trader. Seminar dan kelas-kelas Forex juga sudah banyak saya anjurkan sepanjang tahun 2010 sehingga sekarang. Sepanjang saya menjadi pengajar kepada trader-trader baru mahupun trader lama apa yang saya lihat ada suatu masalah besar yang sering membelenggu kebanyakan trader-trader di luar sana. Masalah itu ialah ramai trader di luar sana TIDAK MAMPU MENJANA INCOME YANG KONSISTEN dalam Forex trading. Percayalah anda semua bahawa saya sendiri sudah melalui permasalahan itu di awal penglibatan saya dalam arena Forex trading lagi namun saya berjaya mengatasi masalah ini dengan terhasilnya Sifu Robot Bank.

Sifu Robot Bank ialah suatu system yang mana telah merubah prestasi trading performance saya menjadi lebih tenang dan santai. Tahukah anda permasalahan utama trader berkaitan konsistentasi trading performance mereka ialah EMOSI trader itu sendiri. Ramai trader yang datang berjumpa saya mengadu hal yang sama iaitu tidak dapat membuat profit dan income yang konsisten. Mereka kalah dengan EMOSI.

Namun ternyata Sifu Robot Bank dapat menyelesaikan masalah mereka. Selepas memiliki Sifu Robot Bank prestasi trading mereka telah berubah. Trading invironment mereka menjadi lebih santai dan cukup tenang. Tidak ada lagi senaman jantung melihat floating yang menggangu EMOSI kerana Sifu Robot Bank dilengkapi dengan system Risk Management yang sangat terkawal. Tiada lagi istilah lot gajah/lot size yang besar kerana semuanya dikawal selia oleh system Sifu Robot Bank.Withdrawal mereka mulai konsisten dari bulan ke bulan.
Ramai trader-trader di luar sana yang ingin saya bantu. Saya yakin ramai daripada anda semua di luar sana ingin saya kongsikan rahsia sebenar bagaimana saya menjana profit dan income yang KONSISTEN dalam Forex trading. PERCAYALAH saya ingin kongsikan pengalaman ini semua bersama anda melalui SIFU ROBOT BANK.

WITHDRAWAL KONSISTEN ANDA BERMULA DI SINI BERSAMA `SIFU ROBOT BANK – SRB `

Sekian AL

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sifu Robot Bank - Trade Forex Cara Pemalas! (Dan Tetap Profit)

Nak tau cara trade forex orang yg malas? Jom...Saya bongkar kan....jeng3x!! Caranya adalah: Dengan menyuruh orang lain utk trade bagi ...